Stol izaziva na odluku

Pred stolom Gospodnje večere

Nikakve dakle sada nema osude za one u Kristu Isusu. Jer zakon Duha života u Kristu Isusu oslobodi te od zakona grijeha i smrti… Jer svi koji su vođeni Duhom Božjim, sinovi su Božji. Ne primiste, naime, duha ropstva, da ste opet u strahu, nego primiste duha posinjenja u kojemu vičemo: ‘Abba, Oče!’ Sam Duh susvjedoči s duhom našim da smo djeca Božja.’  Rim 8. 1-2; 14-16

Osjećate li se jutros prihvaćeno i voljeno? Sigurni i bez straha? Bez optužbi savjesti? Slobodni? Osjećate li se?

Na temelju pročitanog, kažem vam: skoro uopće nije važno kako se osjećate! Zašto? Zato što stojimo pred znacima Božje bezuvjetne ljubavi za čovjeka. Bog nas nije prihvatio zato što smo to zaslužili. Ne moramo mu se dokazivati da bi nas jutros ugostio za svojim stolom.

Pitanje je, vjerujemo li u ovo što je jutros pred nas stavljeno kao znak Božje ljubavi ili vjerujemo svojim osjećajima i svojim demonima. Kad se okupimo oko Stola, stavljeni smo pred izazov: vjerovati sebi ili Bogu? Onaj tko odluči vjerovati Bogu može računati na djelatnu pomoć Duha Svetoga koji će u njegovoj nutrini svjedočiti: Ti si ljubljeno dijete Božje. Dijete nad kojim nema osude. Prihvaćeno i ljubljeno dijete. Slobodno i bez straha. ‘Ti si Sin i kćer moja u kojemu mi je sva milina.’

Jedna misao o “Stol izaziva na odluku

  1. Boris Vukas

    Rim 8:1-2; 14-16 Što se tiče grijeha nema više božanske osude jer smo u Kristu. Osuda je postojala po Adamu ali smo po Kristu kao savršenom Adamu oslobođeni. Duh Sveti osigurava nam snagu za život u svetosti. Učestali grijeh kao nekakav težak balast koji je vukao na dno u sigurnu smrt, nestao je. Riječ Abba je jedna jako prisna obiteljska riječ a znači “Tata”. Ta riječ se i dan danas koristi u hebrejskom jeziku u koji je ušla iz aramejskog. Svjesnost o posinjenju unutar zajednice vjernika čin je Duha Svetoga; u Rim 8:23 to je iščekivanje onog trenutka kada će tijelo vjernika otkupljenjem biti proslavljeno. U 9:4 posinjenje se gleda unatrag na vrijeme kad je Bog odredio Izrael za svojega sina (vidi Izl 4:22).
    U Gal 4:5 i Ef 1:5 to posinjenje znači “postavljanje za sina” kao zrele odrasle osobe sa svim povlasticama i odgovornostima. Svaki je vjernik pritom dijete Božje jer je rođen u obitelji u kojoj je Bog otac. Duh Sveti zajedno sa našim duhom svjedoči i potvrđuje istinu, budući da se pouzdajemo u Spasitelja da smo djeca Božja.

    Odgovori

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s